دربی ۱۰۴| امیری: بازیکنان تعویضی پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند/ گولسیانی: زمین، بیمارستان شده بود!

22:39 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۰۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دربی ۱۰۴| امیری: بازیکنان تعویضی پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند/ گولسیانی: زمین، بیمارستان شده بود!
تیم فوتبال پرسپولیس در دربی ۱۰۴ موفق شد از سد استقلال بگذرد. پس از آن اعضای پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

خبرگزاری میزان - هفته ششم لیگ برتر فوتبال با دیدار استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۴ آغاز شد که این بازی در پایان با برد یک بر صفر قرمزپوشان به پایان رسید. اعضا پرسپولیس پس از این پیروزی اظهاراتی داشتند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

امیری: برای برد استقلال زحمت زیادی کشیدیم

وحید امیری پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. امروز هم می‌دانستیم بازی راحتی نیست و کار سخت است، اما زحمات زیادی کشیدیم. در این سه چهار ماه گذشته واقعاً با تمام وجود تلاش کردیم و به بازیکنان، کادر فنی و هواداران ایمان داشتیم. خدا هم کمک کرد و در شرایطی که خوب بازی می‌کردیم، برنده شدیم.

وی در ادامه افزود: خوشحالیم که بازیکنان تعویضی عملکرد خوبی داشتند. امروز سه امتیازی که در شرایط جدول خیلی می‌توانست به ما کمک کند، کسب کردیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه مسیر همین شرایط را حفظ کنیم.

امیری درباره کیفیت زمین و حاشیه‌های بازی گفت: از کیفیت زمین راضی بودیم و عالی بود. شرایط دربی همینگونه است. متأسفانه برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد، اما این از جذابیت‌های فوتبال و دربی است.

گولسیانی: توقف‌ها کیفیت بازی را کاهش داد

گئورگی گولسیانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال گفت: دربی همیشه دشوار است. تأخیر‌ها و توقف‌های پُرتعداد باعث کاهش کیفیت مسابقه می‌شود؛ چون پویایی مسابقه از بین می‌رود.

وی با انتقاد از شاگردان جواد نکونام گفت: بازیکنان استقلال روی زمین می‌افتادند و پزشک تیم حریف به زمین می‌آمد. او بیشتر می‌دوید و زمین تقریباً بیمارستان شده بود! این برای فوتبال ایران خوب نیست. بابت پیروزی پرسپولیس خوشحال هستم و آرزو می‌کنم دوباره قهرمان شویم، اما می‌خواهیم فوتبال ایران سال به سال پیشرفت کند. این اتفاق با این شرایط خیلی سخت است.

مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره قضاوت بیژن حیدری و کمک‌هایش تصریح کرد: داوری خوب بود. وقتی کمک داور ویدیویی (VAR) آمده، فشار‌ها بیشتر به VAR وارد می‌شود.

گولسیانی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: زمین نه عالی بود و نه بی‌نقص. کیفیت چمن «اوکی» بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دربی 104

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *